Sveiki atvykę!
1-4 klasių integruoto ugdymo pamokos miške „Metų laikai. Ruduo“
Š. m. šiltą ir gražią rugsėjo 24 d., susipažinę su saugaus eismo ir gamtą tausojančiomis elgesio taisyklėmis, pradinių klasių mokiniai susiruošė paklaidžioti po miško labirintus ir atlikti įdomiąsias užduotis: surasti įvairias geometrines formas, apskaičiuoti nukeliautus žingsnius, miške apdainuoti regėtus augalus, stengtis kūrybiškai juos improvizuoti, nurodyti pastatytų namelių iš sausų šakų plotą pėdomis, grybauti, įveikti orientacinį labirintą, surasti lobį, susipažinti su skruzdėlynu, įveikti paruoštą trasą dviračiais, mokytis dirbti komandomis, sportuoti, bendrauti ir puoselėti draugiškumą. Integruotose pamokose buvo ugdomas mokinio savarankiško pažinimo ir tyrinėjimo poreikis. Mokiniai buvo skatinami domėtis ir aktyviai veikti bei mylėti, saugoti gamtą. Pradinukai tokiose pamokose turi galimybę tyrinėti šalia jų esančią vietovę ir mokytis kitaip.
Pradinių klasių mokytoja Dalia Kubilienė
AKTYVIAI, DRAUGIŠKAI, SVEIKAI!
Rugsėjo 21 dieną Saugų Jurgio Mikšo pagrindinėje mokykloje vyko Akcija „Aktyviai, draugiškai, sveikai“ – tai savanoriškas Lietuvos mokyklų bendruomenių renginys, kurio tikslas – atkreipti mokyklų bendruomenių (ypač mokinių) dėmesį į sveikos gyvensenos ir sveikatos stiprinimo svarbą.
Prie šios iniciatyvos prisidėjo ir mūsų įstaigos 1-4 klasių mokiniai, mokytojai, specialistai.
Mokiniams Visuomenės sveikatos priežiūros specialistė Irutė Bružienė papasakojo apie judėjimo reikšmę organizmui, kodėl nereikia ilgai žiūrėti televizijos, naudotis mobiliuoju telefonu ir t.t. Sveikame kūne , sveika siela! (Juvenalis).
Mokiniai truputį apšilo darydami lengvus mankštos pratimėlius, o vėliau bėgiojo, žaidė judriuosius žaidimus. Visi buvo patenkinti ir atrodo norėjosi dar ir dar...
Įkaitusiais skruostais ir plačiomis šypsenomis visi grįžo į klases.
Judėkime ir būkime sveiki !
Dviratininkų būrelio veikla karantino sąlygomis
Vasaros poilsio stovykla „Keliauk. Pamatyk. Patirk“Vasarai prasidėjus, birželio 15 – 19 dienomis, Saugų Jurgio Mikšo pagrindinėje mokykloje buvo vykdomas vaikų socializacijos projektas – 5 dienų vaikų vasaros poilsio stovykla. Vaikai susirinko į stovyklą „Keliauk. Pamatyk. Patirk”, kur jų laukė pilna įdomių užsiėmimų programa. Pagrindinis projekto tikslas – ugdyti mokinių bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, tarpusavio pagalbos, atjautos ir rūpybos nuostatas, ugdyti fizinį aktyvumą organizuojant turiningą laisvalaikį vasaros atostogų metu. Mokiniai, lydimi pedagogų, visą savaitę keliavo, dalyvavo edukacijose, patyrė nepamirštamų įspūdžių. Pirmą stovyklos dieną, mokiniai mėgavosi sporto klube OAZIS teikiamomis vandens pramogomis. Dėkojame sporto klubo vadovui Mindaugui Vilkui, kuris nemokamai suteikė tokią galimybę. Vėliau, Fridricho Bajoraičio viešojoje bibliotekoje, žaidė interaktyvų žaidimą ,,Grindopolį“- gilino žinias apie mūsų kraštą. Birželio 16-a diena – fizinio aktyvumo ir naujų potyrių diena. Vaikai vyko į Tauragės Taurų parką. Kai ,,kabai“ medy, supranti, kad aplink tave daug palaikančių širdžių, daug balsų, kurie drąsina ir skatina judėti pirmyn ir nepasiduoti. Trečioji stovyklos diena- adrenalino ir kūrybiškumo diena. Azartas, adrenalinas buvo šios dienos palydovai, nes mokiniai jėgas, strategijas išbandė Klaipėdos kartodrome. Vėliau aplankė Olando kepurę, kur išklausė pasakojimo apie šią vietą, kūrė mandalas iš gamtinių medžiagų. Ketvirtoji diena- pamarios istorijos ir paveldo diena. Stovyklautojai pabūvojo Kintų Vydūno kultūros centre, dalyvavo edukacijoje ,,Kuršmarių vėtrungėlės- vėliukai“. Paskutinė stovyklos dieną, mokiniai vyko į Palangą. Tai- iliuzijų, mokslo ir istorijos diena. Palangos iliuzijų name, dalyvavo edukacijoje ,,Pažink istoriją ir mokslą kitaip“. Turiningas laisvalaikis atitraukia vaikus nuo neigiamo aplinkos poveikio, praturtina jų pasaulėžiūrą. Buvimas kartu, bendravimas, pagalba vienas kitam, galimybė keliauti, pamatyti, patirti- tai geras vasaros atostogų startas. Dėkoju kolegoms, kurie prisidėjo vykdant stovyklos veiklas, mokiniams, kurie leido mokytis iš jų ir dovanojo savo geras emocijas. Socialinė pedagogė Lina Beržinienė
|